UNITED HORDE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Тактики: Mount Hyjal

Go down

Тактики: Mount Hyjal Empty Тактики: Mount Hyjal

Писане  Georgerr Пон 30 Мар 2009, 11:38

Azgalor
Райд Композиция

Танкове: 5 (Микс от протекшън войни, фюри войни и ферал друиди)
Хилъри: 8
Дпс: 12

Някои от "танковете" могат да бъдат ДПС специализирани и да сменят от танкинг дрехи на дпс дрехи в края на вълните.

Бъфове, Поушъни и Екипировка

Шадоу протекшън бъф и Медальона на Карабор са добри срещу Howl of Azagalor, по специално за хилърите.

Бос свойства
Кръв: 4,200,00
Меле: 7-8к на носещите плейт брони

Cleave:

Aragalor прави фронтален клийв който удря за около 10к кръв.

Rain of Fire:

това е копие на магията Rain Of Fire на warlock-а. Дъжд от огън вали в радиус от 20 ярда и прави 1619-1881 огнена щета всеки 2 секунди в продължение на 10 секунди. Поразените от тази магия страдат от дебъф който се казва Unquenchable Flames. Toзи дебъф не може да бъде премахнат с диспел. Той прави 1250 огнена щета всеки 5 секунди. Може да бъде премахнат с Divine Shield / Ice Block / Cloack Of Shadows. Тази магия се каства твърде произволно.

Howl of Azagalor:

АОЕ сайлънс в радиус от 99 ярда, който трае 5 секунди. Използва се в самото начало на енкаунтъра и всеки 15-20 секунди след това. Може да бъде отбягнат с Ice Block / Divine Shield.

Doom:

Каства се всеки 40-50 секунди на рандъм играч, слага дебъф който се казва Doom. който след 20 секунди ще убие играча. Когато играча умре ще се спауне Lesser Doomguard с 62.000 кръв на мястото на умрелия играч, който трябва да бъде танкван. Това свойство НЕ СЕ каства на танка и не може да бъде премахнато или избегнато по какъвто и да е начин!
Тактики: Mount Hyjal Azgalorpositions
Подготовка
Един танк за самия бос и най-малко още един за Lesser Doomguard-ите (два е по-добре в случай, че единия получи Doom).
За Doomguard танковете са нужни поне двама хийлъри а за танка на Azgalor поне трима. Останалите хийлъри трябва да поддържат рейда.
Кастърите трябва да носят по малко епик shadow resistance гиър, както и Shadow Protection бъф, за да могат да резистват silence. Fire resistance поушънки също са полезни, както и меле групите може да ползват fire resistance гиър, ако им се намира. Всеки Warlock трябва да си е подготвил Soulstone, но да не го каства предварително – само, ако някой важен за рейда човек получи Doom.
Боса тябва да се танква далеч от Трал и останалите NPC-ta, тъй като те умират доста бързо при Rain of Fire.

Азгалор ще се появи от там откъдето се появяват вълните. Той трябва да бъде забавен максимално за да позволи на райда да се подготви. Това значи няколко роуга да му правят дистракт непрестанно. При 3 роуга - боса може да бъде "замразен" на място. На боса трябва да бъде направен мисдирект към мейн танка за да не може да се отправи към Thrall. Възможно е боса да се збие в началото с няколко от обикновенните моба "пазачи" - затова хънтърите не трябва да спират да правят мисдирект към мейн танка - за да не се налага борба с агрото на "пазачите".
Танковете трябва да бъдат подържани прилежно през цялото време с хотове, тъй като честия сайлънс ще им попречи да хилват правилно.

Rain of Fire
На случаен принцип и много често ако не и постянно, Azgalor ще каства Rain of Fire на случаен играч. Първи приоритет за всички е да избягват Rain of Fire възможно най-бързо когато видят че е кастнат върху някой.
Silence
Периодичния silence прави хийлването на танка много трудно, така че върху него трябва да има колкото се може повече HoT-ове през цялото време и (както и всички останали) да се поддържа на максимален живот, така че да има шанс да оцелее 5 секунди без хийл. Възможно е също да се спират всички меле атаки по време на silence, за да не получи боса повишена swing скорост от парирания.

DOOM - Lesser Doomguard
40-45 секунди след началото на боя първият doom ще бъде кастнат, след което на всеки 40-45 секунди ще се каства нов. Doom убива играча върху който е кастнат точно 20 секунди след началато на каста и пуска на негово място Lesser Doomguard. за това когато някой получи дебъф трябва веднага да се запъти към определеното място за танкване на Doomguard (където е Трал) и да направи всичко възможно да стигне до там. Трал и неговите NPC-та ще се се справят с тях. До края на битката танка на Lesser Dооmguards трябва да има максимум 3-4 върху него. След като убиете Азгалот трябва да убите и тях.


Съвети
Азгалор удря много лошо така че бъдете много внималтено с лекуването на танка.
DPS Cooldowns: Да се използват от рано (но не прекалено рано, внимавайте с агро).
Cleave няма да бъде кастнат ако Мейн Танка е единствения таргет пред Azgalor.
С внимателно позициониране на NPC-тата и оставяйки петовете да бият Doomguard-овете, количеството щета върху танка значително ще се намали.
Изполването на HearthStone ще премахне Doom ефекта. Това може да се използва в по-късен етап на битката, когато няма възможност за рес по време на битката и няма да ви премахне от loot листа за боса.
_________________
Georgerr
Georgerr


Върнете се в началото Go down

Тактики: Mount Hyjal Empty Mount Hyjal: Archimonde

Писане  Georgerr Пон 30 Мар 2009, 11:43

Archimonde
Интродукция
Архимонд е последния бос в Монт Хиджал и е доста различен от останалите босове там.
Първо, няма никакъв траш който да се чисти и ако wipe-нете или направите някаква грешка няма да се налага да чистите каквото и да е отново. Което прави битката наистина приятна за минаване.
Второ, тъй като тази битка е особена и боса има специални умения я прави изключително трудна, ако направите дори и най-малката грешка райда ще умре в рамките на 15 секунди, особено на първите няколко опита.
Този енкаунтър може да бъде лесен, но така също и ужасяващ. Една грешка и всичко отива по дяволите. Имайте го в предвид.


Подготовка на консумативи

Всеки един член на райда трябва да си носи подходящият фласк за него. Храни и мазила също са задължителни. Тремор тотем за хилърските и декърските групи и/или Fear Ward за хилърите и декърсърите.

Конструкция на райда

Танкове: 1
Хилъри: 8 (най малко 1-2 ресторейшън друиди за декърс)
Дпс: 16 (най малко 2-3 мага за декърс)


Свойства на Archimonde


Кръв: 4,600,000
Меле: Удря около 7,000 на тези които носят плейт брони. Може да нанесе Crushing Blow.

Doomfire


Всеки 30 секунди, Архимонд ще кастне голяма следа от огън, която има собствена „кръв”. Всяка нишка от следата ще трае около 27 секунди, преди да изчезне. Тя е 2-3 ярда широка и ще се одължава, когато „главата” й се мърда наоколо. Всяко парченце от огъня ще прави щета за около 27 секунди, но анимацията му ще трае около 45 секунди. Така че може да се получи част от огнените следи да правят щети, а част от тях да са безобидни преди да се деспоунат.
Когато Doomfire се спауне, има малко огънче пред главния огън което се върти наоколо и показва пътя на главния огън. Пример – ако малкото огънче се завърти на дясно, главния огън ще го последва. Архимонд често пуска по два Doomfire по едно и също време. Понякога те следят някой играч и след това внезапно завиват в съвсем случайна посока, след което започват да следят играча отново.
Затова най доброто нещо което можете да направите е като видите огъня да ви приближава да бягате от него.
Ако стъпите в огъня ще поемете 2400 огнена щета на всяка секунда и ще прихванете дебъф който се казва „Doomfire” който ще ви прави 2250 огнена щета всеки 3 секунди, като намалява щетата си с 150 на всеки тик за общо 20400 щета за 45 секунди.
Дебъфа може да бъде премахнат с Cloak Of Shadows, Iceblock и Divine Shield.

Soul Charge

Когато някой умре (не важи за петовете) неговата „душа” (която изглежда като Banshee Wall Spell) излита към Архимонд. Когато достигне Архимонд, той придобива Shadow Orb, който изглежда точно като ефекта на присткия Shadowguard, само че в различни цветове. Веднъж придобил Soul Charge, той обикновенно го използва върху райда след 5-10 секунди (тъй като това не е фиксирано време може да го ползва и веднага или след много дълга пауза), затова хилърите трябва да изхилят райда до дупка за да го предпазят от ефекта на Soul Charge.
Има 3 различни чарджа в зависимост от това какъв клас е умрял и заедно с това има 4 секунден сайлънс.
Лилав (червен) Soul Charge (Priest, Paladin, Warlock)
Прави 4500 огнена щета на всеки в 200 ярдов радиус и сайлънс за 4 секунди.
Оранжев (жълт) Soul Charge (Warrior, Rogue, Mage)
Повишава щетата която райда поема с 50% и прави 4500 физическа щета (намалена от армора) на всички в 200 ярдов радиус.
Зелена (Druid, Shaman, Hunter)
Прави 4500 nature щета за 8 секунди (1125 на всеки 2 секунди) и в допълнение „смуче” 2250 мана от всеки в 200 ярдов радиус.
Няма лимит за това колко Soul Charges може да се направи от боса. Затова в момента в който започнат да измират повече хора – ще се получи каскадно измиране на останалите, което ще доведе до wipe!

Grip of the Legion

Използва го на случаен принцип и го прави често (ако не и постоянно). Слага кърс на случаен член от райда, който прави 2500 shadow щета всеки 3 секунди в продължение на 5 мин. (250,000 кръв общо). Този дебъф няма да се кастне на някой който е под влианието на Air Burst с рейндж 60 ярда. Трябва да бъде декърснато възможно най бързо.

Air Burst

Прави 1500 нейчър щета на всички в 13 ярдов радиус около плеъра който е селектнал боса (включително и самия играч), изхвърляйки ги нагоре във въздуха (на 100 ярда по надалеч от Архимонд), след което те просто падат. Това умение няма да се ползва върху играч който e най горе в агро листата на боса.
За да не умрете от това умение вие трябва да използвате Tears of the Goddess, които могат да бъдат придобити от Tyrande Whisperwind на входа на лагера на найт елфите, като просто говорите с нея. Сълзите на богинята е предмет, който отива в инвентара ви и може да бъде ползван като просто кликнете върху него, което ще намали скороста на падането ви за 2 секунди, след което ще започнете да падате отново с нормална скорост и има 10 секунден кулдаун. За да не умрете от падането, трябва да използвате „сълзите”, когато сте в близост до земята. Ако лагвате използвайте ги и по рано. По добре е да получите 2-3к щета отколкото да се размажете като ваденки на земята.
Умението Air Burst има 6 секунден кулдаун, което значи че МОЖЕ да бъде ползвано след 6 секунди, но не пречи да бъде ползвано след 20 секунди или дори минута. Ползва се на случаен принцип. Може да бъде кастнато само на човек в радиус от 60 ярда от Архимонд, което значи че не може да бъде кастнато на една и съща група хора два пъти, ако те са във въздуха или тичат наобратно, тъй като умението ще ги запрати на много над 60 ярда надалеч (с точност – 100 ярда). Танковете не губят агро когато са поразени от това умение, но и не трябва да бъдат поразявани ако всички са позиционирани правилно.

Fear

Каства се често на 40 секунден интервал. Фиърва всички в 200 ярдув радиус за около 6-8 секунди. Може да бъде предотвратен от Will of Forsaken, PVP trinket, Divine Shield, Ice Block, Cloak of Shadows, Fear Ward, Tremor Totem. Каста трае 1.5 секунди и мейн танка трябва да смени на берсерк станс и да използва берсеркър рейдж за да предотврати ефекта на „страха”.
Има много голяма вероятност танка да умре по време на фазата в която всички са във фиър, затова е удачно да се назначат двойки хилъри които да ползват пвп тринкета си за да излезнат от фиър ефекта и да хилнат танка. Finger of Death
Описанието на това свойство, директно от WoW дискрипшъна на магията гласи „Поразява враго с пръста на смърта, като шибва с 20.000 шадоу щета него, децата му и децата на децата му” – мухахахаха!
Описанието на магията е достатъчно показателно за това какво прави. Той използва това свое свойство когато няма никой в меле рейндж, но никога по време на пул-а. В кратце това свойство води до wipe на райда и е направено за да убие по бързо всички ви когато танка падне.

Райд композиция

*
1 танк
*
4 или повече декърсъра (магове или друиди)
*
6-10 хилъра
*
3-5 меле дпс-а
*
7-10 рейндж дпс-а



Всеки член на райда трябва да се снабди с Tears of the Goddes от Whisperwind в елфския лагер преди боса. „Сълзите” изчезват 2 часа след като сте ги взели, затова ги вземете в правилното време преди самата битка.
Целия райд трябва да има Healthstone и няколко Super Healing Potions (важи дори за хилърите).
Да носите стамина гиър е препоръчително за всички членове на райда. Никакъв друг тип гиър не е задължителен за тази битка, тъй като огнената щета не може да бъде редуцирана от резистънс, обаче Fire Protection Potion помага.
ВСИЧКИ трябва да ИЗКЛЮЧАТ демидж метрите си за тази битка и да забравят за тях. Колко демидж или колко хилинг сте направили в тази битка няма никакво значение. Тази битка е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО и само сървайвъл. Единственото което трябва да правите е да оцелеете до края.

Позициониране
Има няколко подхода за позиционирането на райда в тази битка. Тъй като всички трябва да се мърдат за да избегнат Doomfire е трудно да се запази някакъв ред. Всички играчи трябва да имат в предвид:


*
Да се разпръснат за да минимизират коствените щети от Air Burst AOE-то.
*
Да пазят дистанция ПОНЕ 15 ярда от Doomfite.
*
Да седят в рейнджа на поне един декърсър.
*
Да седят в рейджа на хилър.


Добра идея е да се сложи райд икона на всички декърсъри и да се назначат групи в които те да седят. Тъй като в някои от пачовете Doomfire се каства от боса само пред самия него е било удачно боса да се танква с лице към планината. Това вече не е така, така че боса може да се танква на всяко място. Дърветата по средата могат да ви предложат някаква защита, тъй като огъня не може да мине през тях, но пък може да заобиколи, така че го имайте в предвид.
Това е примерна стара схема за позициониране на Боса, както по горе сме написали вече не е нужно да е с лице към планината.
Тактики: Mount Hyjal Archimondepositions
Georgerr
Georgerr


Върнете се в началото Go down

Тактики: Mount Hyjal Empty Продължение>Archimonde

Писане  Georgerr Пон 30 Мар 2009, 11:44

Оцеляване
Ключа от палатката в тази битка е индивидуалното оцеляване на всеки един от играчите. Докато учите битката първото нещо на което трябва да се фокусирате е оцеляването. Soul Charge трябва да бъде избягван на всяка цена, тъй като той води обикновенно до смърт на играч, което от своя страна обикновенно води до нов Soul Charge и съответно до нова смърт и после до нов чардж и после до нова смърт и тя води до нов чардж и после нова смърт ... ако ме разбирате!
Doomfire
Райд играчите трябва да избягват Doomfire на всяка цена при всички положения. Избягването от огъня е по важно от всичко в тази битка. По важно от това дали ще направите дпс или не. По важно от това дали ще вечеряте пиле тази вечер или не. По важно от това дали трябва да извеждате кучето тази вечер или не. По важно от кока кола дори .... (не .. невъзможно – задраскай последното – няма как да е по важно от кока колата!). Възможно е да се хилва по време на думфайър-а. Проблема е че хилърите в един момент стават твърде заети да бъдат фиървани, подхвърляни във въздуха и така също трябва да избягват огъня, затова няма да има кой знае колко хилинг за райда по време на битката. Хилинга ще бъде концентриран върху танка и неговото оцеляване и така също следствията от падането.
Затова всички играчи трябва да спазват дистанция от огъня поне на 20 ярда през цялото време. Невъзможно е да има извинения – доближи ли се огъня до вас – трябва да бягате. Единственото изключение е мейн танка, но и неговите движения са ограничени (да не мърда повече от 1-2 ярда). Огъня ще се джурка наоколо що годе рандъм. Хората не трябва да бягат в кръг, ами по скоро по-права линия надалеч от Архимонд.
Grip of the Legion
Този шайзе трябва да бъде диспелнатo възможно най-бързо. Декърсърите трябва да се разпръснат из целия райд за да го покриват. Голямата галимация идва от момента в който райд мембъра тича за да избегне огъня или е повдигнат във въздуха – т.е. извън обхвата на декърсърите. Поради тази причина всички играчи в райда трябва да са екипирани с Purification Potion за да махнат кърса от себе си когато това е невъзможно от декърсър, макар че това често не се случва дори с този поушън.
Fear
Най-честата причина за wipe са членове на райда които са фиърнати в огъня. Мейн танка трябва да „танцува” (мое метне едно маане) и да смени стенса си за да не се прекофти от „страх” (хубаво е да имате танк който да не е пъзлю). Шаманите ще трябва да наквацат тремор тотеми навсякъде (по около 20 тотема всеки шаман – навсякъде тотеми ... навсякъде). МНОГО е полезно ако всички в райда имат екипирани пвп тринкетите, които да бъдат ползвани в момента в който играча се засили лудо към някой огън докато е под влиянието на „Страшния фактор”. Пристовете да държат фиър уард на себе си. Мас диспела бачка също (но е мана неефективен).
Ако друд го закъса (за пари или нещо такова .. да не се оплаква ми да фарми кат луд – ама ха – лейзи друиди) откъм фиър – като крайна мярка да дропне формата си и да се спасява поединично в редичка по 3ма без право на предреждане!
Air Burst
Цялата далавера на хвъркането във въздуха е да ползваш „сълзите” в правилното време. Около 30% от wipe-овете в гилдиите които идват тук за първи път са свързани с това че играчите ползват сълзите твърде късно или не ги ползват въобще (тъпи копелета).
Тъй като сълзите забавят падането точно за 2 секунди – не трябва да бъдат ползвани твърде късно нито пък твърде рано. Най сигура си е – след като играча достигне най високата точка (на издигане) да бройка до 3 и тогава да ги ползва. Това обикновенно все пак нанася щети тъй като времетраенето на ефекта на сълзите е 2 секунди – но щетата е минимална, ако бъде ползвана в точното време.
Ужасно полезно е да се потренира това преди битката като се изпълнят няколко самоубийствени скока в стил „Арабин с прикрепени C4 по тялото за Алах”!
Можете да ползвате какви ли не „забавители” – като левитация или „бавно падане” или па блинк или айс блок ... абе квото ви е кеф – но тия джаджи ползват глобал кулдаун докато сълзите не!
ФАЗА 2
Тук идва най трудния момент от битката. Фаза 2 настъпва когато боса достигне 10% от кръвта си. В този момент има 90% вероятност всички да умрете от внезапна смърт, цироза, сифилис, нощни напикавания и други срами далавери.
В кратце ви ебавам – достигнете ли до 10% от кръвта на боса – битката е приключила и вие ще се наслаждавате на новите си Т6 каски!
На 10% от кръвта на боса следните неща ще се случат:

*
Архимонд бива нападнат от уйспове, които го убиват автоматично за 60 секунди.
*
Тиранда (NPC) дава на райда 60 секунди „безсмъртност” (яката работа)
*
Архимонд ченълва няква магия към дръвчето (само анимация е без ефект) и праска фингъри на смърта наляво надясно без ефект.
Georgerr
Georgerr


Върнете се в началото Go down

Тактики: Mount Hyjal Empty Re: Тактики: Mount Hyjal

Писане  Sponsored content


Sponsored content


Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите