UNITED HORDE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Тактики: Zul'Aman

Go down

Тактики: Zul'Aman Empty Тактики: Zul'Aman

Писане  Georgerr Нед 29 Мар 2009, 10:57

Zul'Aman: Nalorakk
Свойства
Таунтъбъл.
Без Кръшинг Блоус.
Полудява 10 мин след като е започнала битката.
Тролска Форма
· Mangle: Всички bleed ефекти правят 100% допълнителен дмг.
· Surge: Всички чарджове (засилки към член от райда) удрят plate юзъри за ~1500 и cloth юзъри за около ~3500.
· Brutal Swipe: Удар подобен на Cleave който прави около 14к щета на plate юзърите – разделено на 2 цели (т.е. – по около 7к на член от райда – обикновено това са 2-та танка който седят пред него).
Меча Форма
· Lancerating Slash: кървене за 1735 всеки 2 секунди (времетраене 18 секунди).
· Rend Flesh: кървене за 2335 всяка 1 секунда (времетраене 5 секунди).
· Deafening Roar: прави 1235 до 1365 физическа щета и silence врага за 2 секунди.
· Всички bleed (ефекта на кървенето) ефекти могат да бъдат премахнати от паладинския Blessing of Protection или Divine Shield ( на себе си).
Стратегия
Налорак има две форми – тролска и меча. Задължително е да има два танка които да обслужват боса в двете форми.
Ключовите моменти в тролската форма е Mangle – дебъф който прави 100% допълнителна щета от ефектите на кървенето. В мечата форма – боса прави няколко ефекта на кървене – които добавени към ефекта Mangle могат да убият танка за броени секунди и Brutal Swipe – удар подобен на Cleave – който може да направи спокойно 14к на един танк. За да се избегне този удар – по всяко време на битката и двата танка трябва да седят СРЕЩУ боса – така че този удар да удари и двамата – разделяйки щетата на 2 – т.е. по 7к щета на всеки танк.
Затова е наложително във всяка фаза – боса да бъде танкван от отделен танк.
Налорак е таунтъбъл – затова няма да е трудно да се привлича вниманието му в процеса на сменянето на фазите. Боса не резетва агро листата си – така че лесно двата танка могат да повишават или понижават агрото си – така че да бъдат първи или втори в отделните фази.
Ключов момент в мечата фаза – боса прави аое вик – който освен че прави щета на всички околни – и сайлънсва всички за 2 секунди – време достатъчно без хилинг – в което танковете могат да умрат спокойно.
Затова преди вика – танковете трябва да получат HoT – за да не се получи wipe!
Тази битка е проверка за издържливост както на двата танка така и на всички хилъри в партито.
За да се подпомогнат хилърите – всички членове на партито трябва да ползват собствени средства за лекуване (колби, бинтове, HS и др.).
Ползването на „храни” които увеличават стамината и други статистики на членовете на райда – е задължително особено за танковете.
Друго полезно средство за помощ – е Amplify Magic – върху танковете – тъй като боса няма нито един магически удар – а танковете ще получават повече хилинг от магиите на лечителите.
Georgerr
Georgerr


Върнете се в началото Go down

Тактики: Zul'Aman Empty Akil'zon

Писане  Georgerr Нед 29 Мар 2009, 10:58

Zul'Aman: Akil'zon
Свойства
Призовава Amani Eagle – свойство което призовава орли които правят регулярна щета на рандъм член от партито.
Static Disruption (Nature) – прави около 3500 щета този когото улучи – и на всеки който седи близо до улучения. След като щетата премине – оставя дебъф който прави жертвата с 25% по-малко резистентен на nature магии за 20 секунди.
Chain Lighting (Nature) – прави 3800 до 4200 щета.
Gust of Wind – хвърля жертвата във въздуха – при падането взима 50% от цялата кръв на жертвата.
Electrical Storm – магия която издига рандъм член на партито във въздуха и поставя облак върху него. Облака удря с гръм всеки който не е под него, като всеки следващ удар е по силен и по силен. Първия удря 800 до 1200, втория 1600 до 2400, третия 2400 до 3600, четвъртия 3200 до 4800 и т.н. Трае 7-8 секунди.
(появява се на всеки 45-60 секунди).
Enrage – след около 8 минути боса „полудява” като повишава щетата която прави с 500%.
Стратегията
Ключовите моменти в битката са 2 – бурята и орлите!
Бурята: малко след като е започнала битката – боса ще кастне Electrical Storm върху случаен член от райда. Бурята прави съкрушителен демидж на всички които не са под облака, затова райда трябва да е подготвен да се придвижи възможно най бързо под засегнатия от бурята член.
Вариациите тук са 2 – целия райд да се мръдне под облака – заедно с танка – ИЛИ – целия райд заедно с човека който ЩЕ БЪДЕ засегнат от бурята, да се премести под танка – като по този начин позволи на танка и всички дпс-и да продължат „работата си” през цялото време. Веднага след като бурята премине – всички от партито трябва да заемат първоначалните си позиции – около Акил’зон – разпръснати така че да не бъдат засегнати много хора ако той направи Static Disruption.
Орлите: веднага след първата буря – Акил’зон призовава на помощ група от орли които да се бият от неговата страна. Групата от орли се разпръсква над партито и с бързи движения почва да прави щета на рандъм член от партито.
Вариациите и тук са 2 – тъй като те са въздушни цели и не могат да бъдат ударени от меле членовете на партито – трябва да бъдат убивани от рейндж членовете. Най удобно е да бъдат ДОТ-нати от лок в комбинация със семето на корупцията или свалени от шаман с chain lighting – тъй като се движат бързо по терена и често ще се случва да излезнат от обхват докато си направите магията. Шамана и лока са удобни класове заради дот-а на лок-а – и бързия chain lighting на шамана. Разбира се орлите могат да бъдат сваляни и от магове или хънтъри – но те са по малко ефективни в тази ситуация от лока и шамана.
Втората възможност е орлите да бъдат оставени намира – така че да правят щета на райда, а през това време всички да се занимават с боса. Тази вариация е възможна когато има добър хилър в партито – препоръчителни са шаман или паладин. Шамана заради chain heal-а и паладина заради концентрейшън аурата си. Използвайки chain heal шамана лесно може да удържа на щетите които нанасят орлите върху райда. Проблема на този метод идва от факта че след първата вълна – орлите могат да започнат да „подхвърлят” членове от райда във въздуха – прекъсвайки магиите/атаките им и при падането си – тези „жертви” получават щета.
Обобщение
Битката би протекла така:
Танка пулва боса и започва да набира агро.
Райда се разпръсква в полукръг около боса – така че никой да не е близо с друг член на райда – заради Static Disruption и последвалия Chain Lighting.
(опасно – ако много членове са засегнати от статик дисръпшъна – възможно е да получат масирана щета от чайн лайтинга – заради дебъфа на дисръпшъна).
Някой получава Gust Of Wind – и бива изхвърлян нависоко във въздуха – при падането му трябва да бъде лекуван – или да ползва slow fall или всяко едно друго умение което ще понижи щетата от падането.
Боса каства „буря” върху някой от партито – всички трябва да се придвижат под него – или самия той (има няколко секунди да реагира) да се премести под танка – оставяйки възможност на танка и всички останали дпс-и да „работят”.
След като бурята премине (7-8 секунди) – всички се разпръскват по първоначалните си позиции.
Боса „привиква” орлите на помощ.
Всичко се повтаря от точка 3 надолу.
Georgerr
Georgerr


Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите