UNITED HORDE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Тактики: SSC

Go down

Тактики: SSC Empty Тактики: SSC

Писане  Georgerr Нед 29 Мар 2009, 10:51

Lady Vashj

СВОЙСТВА:
Лейди Ваши може да бъде наранявана само във фази 1 и 3. По времето на фаза 2 много мобове ще излизат и щита й трябва да бъде свален. Sporebat ад-ове ще се появяват във фаза 3.
Lady Vashj може да бъде таунтвана.
Свойства във фази 1 и 3:
Melee: Нормално 3.000 до 4.000-6.000 кръшинг щета върху танковете.
Shoot: Рейндж умение което удря от 4.000 до 5.500 щета – използва го само ако няма никой в меле рейндж.
Multi-Shot: Рейднж умение което удря целта си и 4 души около нея за 6.500 – 7.500 щета.
Shock Burst: От време на време удря 9.000 щета на моментната си мишена като я стънва за 5 секунди – агрото към дадената цел спада по време на стъна.
Entangle: случайна цел в радиус от 15 ярда, 10 секунди не може да се движи плюс 500 щета на тик. Не може да бъде резистната, не спада от армор или от резистънс. Може да бъде премахната с Blessing Of Freedom, Shapeshifting и PVP тринкети.
Static Charge: дебъф който прави около 2.000 щета на тик на целта си и всички на 5 ярда около нея за 15 секунди. Няма дюрабилити загуби ако умреш от нея.
Свойства във фаза 2:
Forked Lightining:
Случайни гръмотевици удрят фронтално на боса с около 2.300 до 2.600 щета. Не могат да бъдат резистнати.
SPAWN: Enchanted Elemental:
Много от тези елементали спаунват непрестанно от водата близо до стълбите по време на фаза 2.
7.700 кръв
Имунни на фрост щети и ефекти. Имунни срещу crowd control.Бавно се придвижват към лейди Ваши и повишават нейната щета с 5% ако я достигнат.
SPAWN: Tainted Elemental
Всеки 50 секунди един такъв елементал се разжда навместо енчантед елементала.
Poison Spit: случайна цел, 1885-2115 щета плюс 8 секунден пойзън дебъф за 2000 щета на тик.
Имунен на фрост щети и ефекти.
Не мърда.
Деспаунва след 15 секунди.
Ако бъде убит – пуска Tainted Core!!!
В момента в който бъде убит Тейнтед Елементал-а - той трябва да бъде лутнат възможно най бързо за да се вземе тейнтед кор-а. Човека който лутне кор-а - не може да мърда - затова трябва да "подхвърли" кор-а на някой друг - който да го подхвърли на следващия и така докато кор-а не стигне в близост до шилд генератор - където бъде използван за да се изключи самия генератор.
Ето ТУК можете да си свалите макрото, което ще ползвате за да "подхвърляте" кор-а на селектирания от вас съотборник. Трябва да се наблегне на момента че хората "подхвърлящи" кор-а трябва да селектират избрания от тях играч и чак след това да ползват макрото. Тъй като е възможно - внимавайте да не подхвърлите кор-а на МОБ - защото го губите по този начин.

SPAWN: Coilfang Elite:
175.000 кръв
Normal Melee: Около 5к щета на танкове и клийв свойство за около 7.5к кръв на всички пред него.
Имунизиран срещу страх.
Може да бъде таунтван.
SPAWN: Coilfang Strider:
Всеки 60 секунди един Coilfang Strider се ражда на върха на стълбите.
175.000 кръв.
Melee: 4.500-8.000 на танкове.
Mind Blast: 3000 шадоу щета.
Panic Aura: 8 ярдово АОЕ със страх на тик, 5 секундов страх – повишава скороста на изплашените със 150%.
Може да бъде таунтван.
SPAWN: Spore Bats:
Тези животни ще се раждат по време на фаза 3. В началото ще бъдат няколко но след това броя им ще се увеличи постепенно.
Toxic Spores: Отровен облак AOE за около 1.500 щета на секунда.
ПОДГОТОВКА:
Битката се развива във 3 фази. Фаза 1 и 3 са почти еднакви, с изключение на Spore Bats във фаза 3.
Фаза 2 е същинското изпитание за райда. Там райда трябва да се покаже като отбор и всеки човек играещ на тази битка има значение. Дори и един паднал през тази фаза може да докара райда до wipe.
- Фаза 1 просто танк и спанк докато Ваши не спадне до 70% HP.
- Фаза 2 трае от 70% до 50%. Тя съмонва допълнителни ад-ове и се крие зад щит, който може да бъде премахнат само с помоща на tainted cores и използването им върху shield generators. Всеки паднал генератор сваля кръвта на Ваши с 5%.
- Фаза 3 започва от 50%. Близка е на фаза 1 с тази разлика че по време на битката излизат Spore Bats.
РАЙД КОМПОЗИЦИЯ:
2 танка
7-8 хилъра
8-11 рейднж дпс
4-7 дпс
1 кайтър (разводач) (афликшън Warlock)
Georgerr
Georgerr


Върнете се в началото Go down

Тактики: SSC Empty Продължение>LAdy vashj

Писане  Georgerr Нед 29 Мар 2009, 10:52

ПОЗИЦИОНИРАНЕ:
Позиционирането е изключително важно във фаза 2. Във фаза 1 е най-важно райда да се разпръсне така че да минимизира щетата нанесена от Static Charge. И все пак е важно райд играчите да седят приблизително близо до позициите си от фаза 2.
Позициите във фаза 2 са:
- Танковете и мелетата са в центалната част на върха.
- Рейднж дпс-ите са на външния кръг – на върха на стълбите.
- Около половината хилъри са във вътрешния кръг (в кръга с генераторите) а другата половина са на върха на стълбите – при рейднж дпс-а.


По време на фаза 1 всички хилъри трябва да хилват рейндж дпс-а и МТ-то.
Фаза 1
Стандартен пул върши работа (и все пак мисдирект помага). Тя удря що годе силно така че хилърите е полезно да му хвърлят няколко HOT-а. Фазата е сравнително лесна и е по скоро подготовка за фаза 3. Единствения проблем тук са специалните атаки на Лейди Ваши.
- Един шаман трябва да бъде в групата на МТ-то за да слага Grounding Totem непрестанно за да неутрализира Shock Burst.
- Паладините трябва да слага Blessing Of Freedom на МТ-то ако бъде подложен на ефекта на “корените”. Офтанка трябва да бъде готов постоянно да прихване Ваши с таунт, ако тя избяга от МТ.
Всеки който е поразен от Static Charge (ше имате скъл над главата) трябва да се отдалечи от райда. Този член на райда трябва да бъде лекуван. Ако Static Charge попадне в МТ – то цялото меле трябва да се отдръпне от него до края на статик чарджа.
Фаза 2
На 70% тя се позиционира в средата на платформата и се обкръжава с щит който я прави неуязвима за всички атаки. За да свалите щита трябва да деактивирате 4-те shield generators които са около нея, като използвате tainted cores (дроп от Tainted Elementals). По време на битката 4 типа животни ще излизат, всеки един от тях трябва да бъде свалян.
Coilfang Elites – се танкват и убиват от танковете и меле дпс-ърите.
Coilfang Striders се кайтват и убиват от дотъри. Всеки клас който може да прави ДОТ-ове трябва да помогне с този моб (дори и лечителите).
Enchanted Elementals – е принципна работа на всички рейндж дпс-ъри.
Tainted Elementals – изискват да бъдат убивани, лутвани и tainted core да бъде предавано нагоре до генераторите като се използва тиймуърк. Начина по който ще се предава core-то до генератора и начина на комуникация зависи от райд-а.
В началото на фаза 2 има кратко затишие около 40 секунди което всички могат да ползват за да застанат на местата си. Има 12 стълби – много райдове ги делят на 4 равни секции на по 3 стълби всяка (север юг изток запад) и отделят рейндж дпс-ъри и хилъри за всяко от 4 парчета. Всяко „парче” трябва да има 2 рейднж дпс-а и един хилър. Enchanted Elemental-ите имат сравнително малка кръв и дори един дпс-ър може да ги убие преди да достигнат лейди Ваши. Трябва да се отбележи че са имунизирани към фрост – така че фрост маговете нямат много работа в тази битка.
Coilfang Elites трябва да бъдат прихващани от танк – мисдирекшън помага много – и придвижени към вътрешния кръг. Меле групата при лейди Ваши трябва да ги убива възможно най бързо – преди да се е риспоунал следващия.
Coilfang Strider трябва да бъдат кайтвани (развеждани). Обичайната тактика върши работа – особено с афликшън лок или елементал шаман който да ги влачи. Те трябва да бъдат кайтвани в кръга след shield generators. Трябва да бъдат дотвани от всички райд играчи които имат дот абилити. За да бъдат кайтвани по лесно – всички умения които могат да го забавят е редно да бъдат ползвани – хънтърски капани – паладинските чукове- slow - фрост шок – или каквото и да е друго умение което ще го забави.
Кайтъра НЕ БИВА да бъде със салвейшън – за да генерира повече агро от дотърите докато го влачи. Тейлърите могат да донесат „мрежи” и да ги ползват в този момент на битката.
Tainted Elementals:
Когато се родят Tainted Elementals те трябва да бъдат убивани възможно най бързо. Ако дори и два от тях деспаунтат (живи са точно 15 секунди) – wipe-а е почти сигурен за райда – заради допълнителните елити и страйдъри. След като бъдат убити веднага трябва да бъдат лутнати и tainted core трябва да бъде пренесено до свободен генератор за да бъде деактивиран. Това става с подхвърляне на core-то от играч на играч! Задължително е ползването на макрото което ще бъде приложено по долу.
Изключването на последния шилд генератор трябва да бъде координирано внимателно.
Поради факта че фаза три ще е напрегната – почти всички елити във фаза две трябва бъдат свалени или почти убити, преди да се започне фаза три. Ако не е спазено това условие – почти задължително е wipe.
Фаза 3
Това практически е фаза 1 с малка черешка отгоре – Spore Bats започват да спаунват. Те идват бавно в началото – но с разивитието на фазата те увеличават броя си и стават твърде трудни за избягване (поради факта че пускат отровно АОЕ). Това обикновенно се случва на 4-тата минута на тази фаза.
В началото на тази фаза – всички мобове останали от фаза 2 трябва да бъдат убити. През първите няколко минути на фаза 3 – спор бат-овете могат да бъдат контролирани от няколко хънтъра или уарлока който са се заели със задачата да ги убиват. Когато станат твърде много за да могат да се оправят дпс-ърите с бат-овете – те трябва да спрат да се занимават с тях и да почнат да се занимават само с лейди Ваши. Най горната западна част на стълбите е най удобната позиция да се убиват бат-овете.
В тази част на битката всички трябва да внимават за АОЕ петната от бат-овете. Дори и танка трябва да е пъргав и да води лейди Ваши в безопасно за танкване място.
Тактики: SSC Vashjp2
Video: https://www.youtube.com/watch?v=9jCOrsbFEoY
Georgerr
Georgerr


Върнете се в началото Go down

Тактики: SSC Empty SSC: Fathom-Lord Karathress

Писане  Georgerr Нед 29 Мар 2009, 10:55

SSC: Fathom-Lord Karathress
СВОЙСТВА:
Fathom-Lord Karathress
Cataclysmic Bolt: Взима на мушка случаен член от райда, който ползва мана и му прави щета равна на 50% от максималната му кръв (шадоу дмг) след което прави knockdown последван от стън. Тази магия може да бъде резистната.
Melee: В началото прави доста слаб дмг, като в продължение на битката достига до 6.000 на удар върху танковете след като вземе бъфа “The Beast Within”.
Sear Nova: 3.000 огнена щета в меле рейндж АОЕ. Магията се повтаря всеки 20-60 секунди.
Blessing of the Tides: Ако Каратлес достигне 75% от кръвта си и един от 3-те му пазача е жив, той получава Blessing of the Tides, което покачва катинг тайма му и атак спкороста му с 66% за всеки пазач който е останал жив. (което е равно на троен демидж ако и трите пазача са живи в този момент).
Enrage: 10 минути след началото на битката лорд Каратлес „полудява”. Сигурен wipe за райда.
Fathom-Guard Sharkkis
855.000 кръв
Melee: нормално прави сравнително ниски щети докато не получи Beast Within бъф.
Multishot: 2.000-3.000 щета на трима играча.
Leeching Throw: Подобен на Viper Sting тази атака удря случаен член от райда и “гори” маната и кръвта му с 525 на тик – за 12 секунди.
Hurl Trident: Удря случаен член от райда за около 1.500
Summon Pet: Призовава пет който не може да бъде контролиран. Възможните петове са два: елементал или животински. Пета прави щети сродни с тези на господаря му. Когато бъде убит – елементал пета експлоадира докато животинския не. Sporebat пет-а прави knockback който понижава агрото на танка към него.
The Beast Within: от време на време Шаркис става червен за 18 секунди покачвайки щетата си с 30% и щетата на пет-а си с 50%.
Fathom-Guard Tidalvess
840.000 кръв
Shaman Abilities: Тидалвес има оръжия с windfury и frost shock магия за 5.400 до 6.600 фрост щета.
Totems: той призовава няколко тотема:
- Spitfire Totem: 25.000 кръв, времетраене 1 мин., периодично атакува 5 члена на райда в радиус от 45 ярда за 2.550 до 3.450 огнена щета – независимо дали играча е извън полезрението на тотема.
- Earthbind Totem: трае 45 секунди. Периодично намалява скороста на всички играчи около него с 50%.
Fathom-Guard Caribdis
885.000 кръв
Water Bold Volley: 45 ярдово АОЕ което прави 2775-3225 фрост щета, която може да бъде резистната.
Healing Wave: Магия която лекува самия него ИЛИ който и да е от живите му съмишленици в битката независимо от растоянието или това дали са видими за него. Магията лекува 20-30% от кръвта на моба. Може да бъде прекъсвана. Кулдаун 15 секунди.
Tidal Surge: всеки 10-15 секунди, 10 ярдово АОЕ което замразява играчите в айс блок за 3 секунди. Няма агро резет – може да бъде резистната.
The Whirlwind: От време на време покрай Карибдис се появява малко торнадо което се движи по цялата стая. Не прави щета но повдига играчите във въздуха за около 3 до 6 секунди и ги “награждава” с дебъф който покачва каст тайма им.
РАЙД ГРУПА
2 - майн танка
3 - офтанка (може да се изпълни от ферал друид или дпс войни в танк облекло)
7-8 - хилъра
8-10 - рейндж дпс-ери
2-5 - меле дпс-ери
Групата която танква Тидалвес (шамана) трябва да съдържа шаман в себе си който да държи Grounding Totem през цялото време – което премахва опасноста от Frost Shock.
Ред на сваляне на мобовете
Тъй като Blessing Of Tides е лош бъф за боса – по удачно е да се свалят първо всички „пазачи” преди да се започне свалянето на боса. Прийста е моба който се контролира най лесно и е удачно този моб да се убие последен. Въпрос на избор е кой моб (шамана или хънтъра) да се убие първи. Хънтъра „дърпа” мана от райда – шамана прави повечето дмг. Ако двата мейн танка имат добър гиър може би е по редно да се убие хънтъра първо.
Следния ред на убиване на мобовете минимизира щетите върху райда:
Тидалвес (шаман)
Шаркис (хънтър)
Каридбис (прийст)
Каратрес (боса)
Когато някой от „пазачите” умре – Каратрес получава ново свойство.
Когато шамана умре: боса получава свойството да пуска spiritfire totem.
Когато хънтъра умре: боса получава свойството Beast Within – перманентно, което покачва меле дпс-а му драстично.
Когато прийста умре: боса получава Tidal Surge – 10 ярдово АОЕ което замразява всички – всеки 10-15 секунди)
Позициониране
Първо се чисти цялата стая от патрулите. Танковете трябва да бъдат разпределени по следния начин:
Каратрес – най добрия екипиран мейн танк.
Тидалвес – двата най добре екипирани танка.
Шаркис – офтанк.
Пет-а на Шаркис – офтанк – или офтанка който танква самия Шаркис ако е добре екипиран.
Карибдис – войн офтанк.
Шамана и прийста имат 45 ярдови АОЕ магии. След като шамана умре Каратрес взима това умение от шамана. Затова най добрия вариант е да се позиционират боса шамана и приста на 45 ярда от всички в райда. За съжаление такова разположение още не открито, затова най добрия вариант е да се прати малка група с прийста в ъгъла. Боса се танква в стартовата му позиция. Шамана и хънтърса се отдалечават възможно най далеч от тях – и биват убивани там.
Най удачно е да се тегли шамана при пул-а с мисдирект – защото иначе засяга другите танкове които се занимават с боса и другите „пазачи”.
Пула на другите пазачи може да бъде направен с мисдирект също – но това е опция.
Тактики: SSC Karathress1a
Video: https://www.youtube.com/watch?v=pub88sW4Jxs
Georgerr
Georgerr


Върнете се в началото Go down

Тактики: SSC Empty SSC: Leotheras The Blind

Писане  Georgerr Нед 29 Мар 2009, 10:56

SSC: Leotheras The Blind
Свойства:
По време на битката Леотерас се бие срещу райда в 2 форми. Хуманоидна (около 45 секунди) и Демоноидна форма (около 60 секунди). При смяната на всяка форма Леотерас чисти агро листата си изцяло.
На 15% от кръвта си – Леотерас се „разделя” на две – като и двете му части трябва да бъдат танквани заедно.
10 минути след като битката е започнала – Леотерас минава в Берсерк режим, който повишава щетите му с 500% и атак скороста му с 150% - което довежда до неминуем wipe на райда.

Свойства в Хуманоидна форма:

Меле: 2500-3000 на играчи с плейт облекло.
Whirlwind: трае 12 секунди, като прави 3000 щета на момента и качва дебъф на играча за 15 секунди, който взима 2500 кръв на всеки 3 секунди.
По време на тези 12 секунди – той сменя целите си случайно и ще резетне агро таблицата си накрая.

Свойства в Демоноидна форма:
Chaos Blast: 2 секунден каст – 150 демидж АОЕ. Добавя дебъф към играча който е засегнат от АОЕ-то който покачва огнената щета с 1675 и се стаква 20 пъти!
Inner Demon: Около 25 секунди след като е започнала Демоноидната форма, Леотерас съмонва Inner Demons на 5 от райд играчите (никога на някой с агро – т.е. никога на танка). Inner Demons могат да бъдат атакувани САМО от играча на който са (т.е. това са ваши „сенки” които само вие можете да убиете). АКО Леотерас се завърне отново в Хуманоидна форма докато има активен Inner Demon тогава човека на който е демона бива майнд контролиран за 10 мин – не може да бъде премахнато – което принуждава райда да убие този играч.
Играчите които ползват петове – трябва да нанесат финалния удар САМИ – т.е. да внимават пет-а им да не убие демона – защото ще бъдат майнд контролирани след това.
Inner Demon свойства:
Около 11,000 кръв.
Меле щета: Около 1000
Спел щета: Shadow Bold за около 3500 (може да бъде отразена)
Поема повишена щета (+65%) от следните видове магии: Arcane, Nature, Holy.
Поема понижена щета (-20%) от следните видове магии: Shadow и Fire.
Може да бъде стън-ван – дейзван – дизорентиран – фиърнат и дори банишнат
Стратегия:

Препоръчителен райд билд:

7-8 хилъра! В най лошия случай – 5 Inner Demons ще завладеят 5 хилъра – т.е. 2 хилъра са абсолютно задължителни за да хилят лок танка. (Ако си Голда и играеш с лок - тогава друг хилър освен Венома не ти требе - Вено кърти мивки в свободното си време - той мое отхили половин Китай ... пак с една ръка).
2-3 танка! Единия е лок а другите два са войни – ползват се два за да е сигурно че агрото ще се задържи от един от двамата след като се резетне агро таблицата.
В самата битка няма значение кой ще е мейн танка. Паладините са добри в това да дърпат Леотерас с Avengers Shield след Демоноидната фаза. Друидите танкове също са добри, тъй като могат да дпс-ват по добре в Демоноидната фаза и могат да убият техния Inner Demon много по бързо в сравнение с протекшън войн с танк гиър.
16-14 дпс-ъра! Тъй като в Wirlwind е много трудно да се дпс-ва меле е по удачно да има повече рейндж дпс в райда.

Хуманоидна форма:
Whirlwind - по време на whirwind-а Леотерас ще прихване случайно избран мембър от райда. Ако този играч се отдалечи достатъчно далеч – Лео ще спре да го преследва и ще си намери нова цел. Възможно е по този начин Лео да не удари НИКОЙ в райда – ако всички се отдалечат в различни посоки от него. Ако някой е ударен от whirwind-a той трябва да бъде лекуван задължително . DOT-а се маха от Divine Shield, Blessing of Protection или Ice Block.

При резетване на агро таблицата може (и е препоръчително да се ползва) мисдирекшън от страна на хънтъра в райда. Другия трик е да се ползва Searing Totem на мястото където се танква Лео. Така тотема ще хване Лео – а танка ще вземе лесно агрото от него. Ако се танква от протекшън войн е полезно да се ползват Bleed скилове – които ще помогнат Лео да агро танка след резета.
Ако се ползва паладин танк – може да се използва Avengers Shield. Както повечето босове Лео е имунен срещу таунт.

Демоноидна форма:
Най често ползваната тактика за танкване на Лео в демоноидната му форма е лок, който е демо специализиран с фел хънтър и гиър с висон fire protection. Независимо дали имате такъв лок или просто обикновен лок – може да бъде танкван и в двата случая.

Бележки за лок танка:

Трябва да имате 365 fire resistance и около 18к кръв – райд бъфнат. Flask Of Chromatic – помага. Танквайте го в ъгъла на неговата си „кутийка” (квадрат който се образува в мястото на танкване) за да пазите меле дпс-а от ударите на Chaost Blast Splash-а.
Щетата която ще ви нанася домоноидния Лео ще бъде от почти нищо – до почти цялата ви кръв когато дебъфите се стакнат достатъчно (12-14). Ако хилърите си вършат работата – няма да имате никакъв проблем.
Тъндърклап-а на война забавя атаките – така ще оцелеете повече време.


Спирит фаза:
На 15% от кръвта му Домоноидната форма на Лео се отделя от Хуманоидната форма и двете трябва да бъдат танквани заедно. Демоноидната форма започва с 100% кръв, докато Хуманоидната форма продължава с толкова кръв колкото е била до момента. Свойствата на Хуманоидната форма си остават същите както преди. Демоноидната форма все още удря с Chaos Blast но вече не вика Inner Demons. След като победите Хуманоидната форма – Демоноидната форма изчезва.
Затова се препоръчва услията в тази фаза да са насочени към най бързото сваляне на Хуманоидната форма.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=slptKK5ooJE
Georgerr
Georgerr


Върнете се в началото Go down

Тактики: SSC Empty Re: Тактики: SSC

Писане  Sponsored content


Sponsored content


Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите