UNITED HORDE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Тактики : Tempest Keep

Go down

Тактики : Tempest Keep Empty Тактики : Tempest Keep

Писане  Georgerr Нед 29 Мар 2009, 10:47

Al'ar
Свойства:
Flame Buffet: Дебъф който се стаква всяка секунда и половина прави 2000 огнена щета и повишава щетите към огън на таргета с 10% на всеки дебъф. Трае 10 секунди. Не може да бъде избегнат с LOS. Този дебъф се каства само ако няма играч в меле рейндж!!! Понякога се случва боса да го касне дори и когато танка е на позиция! Ако това се случи танка бързо трябва да излезне от меле рейндж и да се върне обратно за да фиксне бъг-а!
Фаза 1 Flame Quills: Понякога Ал’ар ще излита към центъра на стаята навместо да сменя платформите. Тогава ще изтреля пера които ще ударят всеки на платформите във външната част. Прави около 8к огнена щета на секунда за няколко секунди.Ember Blast: Експлоадира когато прицата “умре” – knockback на всички играчи в рейндж (15 ярда). Прави около 10к огнена щета, и допълнително около 1000 щета като паднеш. Ползва го като преминава във фаза 2.
Фаза 2
Rebirth: Около 5к огнена щета на всички в меле рейднж! Прави knockback из цялата стая. Това се случва няколко секунди след Dive Bomb на същото място където е паднала Dive Bomb. Ал’ар ползва това свойство при започване на фаза 2, когато се съживява в центъра на стаята.
Dive Bomb: Ал’ар излита и след това се цели в рандъм играч от райда – след което го „бомбандира” кацайки в тази локация. Това прави около 5к огнена щета и спаунва два Ember Of Al’ar ад-а! След това използва Rebirth в тази локация. 30 секунден кулдаун.
Flame Patch: Появява се под случайна цел в райда и прави около 3к огнена щета на тик.
Melt Armour: Армора на таргета се редуцира с 80% за 60 секунди. Танковете трябва да таунтнат веднага ако това се случи. 60 секундов кулдаун.
Berserk: Ал’ар повишава щетите си с 500% и атак скороста си с 150% което кара райда да wipe-ва.
Ember of Al’ar
Около 70.000 кръв
Удря около 1.5к щета.
Ражда се по един след всяко позициониране във фаза 1. Раждат се две след всяка Dive Bomb във фаза 2.
Всяка една унищожена сваля по 3% от максималната кръв на Ал’ар.
Ember Blast: Експлоадира като умира. Прави knockback на всички играчи в 15 ярдов рейднж. Прави около 7к огнена щета и допълнително по 1к щета при падането.Не може да бъде стъннат. Имунизиран срещу всички форми на управление: Crowd Control.
Стратегия
Това е битка която изисква много движение от страна на всички райд мембъри. Въпреки общото вярване – не е нужно да имате кой знае какъв fire res gear за тази битка. Fire res gear може да помогне на някои от райд мембърите (визирам танковете и тези коити ще се справят с Ембърите), но не трябва да се жертват ценни статистики за другите играчи – обличайки fire res gear! Fire Prot Potions помагат когато са използвани на правилното място в битката!
Фаза 1
Тази фаза е праволинейна!
Ал’ар винаги ще лети към лявата рампа когато бъде пулван. Танка трябва да изчака за да не бъде засегнат от Flame Buffet.
По време на тази фаза и невъзможно да издърпаш агрото от разстояние (като Рагнарос). Ал’ар няма да агрова хора извън меле рейнджа. Обаче всички мелета могат да вземат агрото на танка! Ал’ар ще бъде около 30 секунди на всяка платформа, след което ще излита към следващата платформа по часовниковата стрелка! Танковете трябва да седят на ръбовете на платформите за да могат хилърите да са им в полезрението и да ги лекуват. Два танка са достатъчни за тази ротация, но три ще направят нещата доста по лесни когато боса ползва умението Flame Quill!
Adds
Ал’ар ще съмонва адове всеки път когато сменя позицията си. Адовете ще се спуонват на позицията на която боса току що е бил. Адовете трябва да бъдат танквани далеч от останалата част от райда. Трябва да бъдат убивани възможно най бързо и броя им по време на битката да бъде възможно най малък. Адовете не правят голяма щета но когато умират експлоадират и правят значителна огнена щета. Хилърите трябва да са нащтрек при всеки момент в който ще има ад който трябва да умре.
Адовете ще излитат по посока хилърите от където трябва да бъдат „взимани” и танквани далеч от тях.
Flame Quills
От време на време когато напуска платформата Ал’ар ще лети към центъра на стаята и ще започва да се върти, което е сигнал за това че всеки момент ще се появят Flame Quills. Всеки член на райда трябва незабавно да напусне горните платформи – най вече танковете, тъй като ако останат ще поемат 6-8к огнена щета в секунда.
Наблюдавайте внимателно кога умението ще приключи и чак тогава застанете по позициите си. След края на умението – Ал’ар ще кацне на платформа 1 или 4. По един танк трябва да бъде позициониран на всяка една от тях в началото на рампата – и да са готови бързо да достигнат платформите си преди Ал’ар да направи повече от 2 buffets! Ползване на умението Intercept е полезно в случая. Полезен е и трети танк в случая – тъй като е възможно двата танка да са от едната страна при започване на Flame Quills и да не могат да достигнат платформата си навреме.
Между убиването на адовете и предпазването от Flame Quills – в този момент трябва да се прави тежък дпс на боса. В идеалния сценарии Ал’ар трябва да умре на 2ра или 3та обиколка.
Менажиране на Adds
Възможна е „игра” с адовете – като се „запазят” адове от фаза 1 за фаза 2 където времето е от съществено значение. Трябва да мелетата да свалят адовете до 10% и танковете им да правят демо шаут и тъндърклап. Танк който танква тези адове може да има по около 10 от тези адове към края. Щетата е трудна за лекуване, но не е проблем за хилъри които знаят какво правят. След като Ал’ар респауне отново във фаза 2 използвайте АОЕ за да убиете всички адове наведнъж и боса ще загуби около 20% от кръвта си наведнъж. Офтанка ще бъде „избутан” при пръвата експлозия и няма да поеме повече щета. Но е възможно да бъде засегнат и убит на място. Затова е полезно точно този танк да бъда със SS. Полезно е и този танк да ползва Fire Protecction Potion точно преди експлозиите за да намали пиковата огнена щета.
Фаза 2
Фаза 2 започва след като Ал’ар достигне 0% от кръвта си. В този момент боса ще експлоадира за около 5к огнена щета с АОЕ knockback повтаряйки се – в центъра на стаята. След това той трябва да бъде незабавно танкван или ще започне да каства flame buffet отново. Фаза 2 няма агро wipe – т.е. боса ще отиде към персоната в райда с най голямо агро към него. Но е възможно да реши да остане и да каства още flame buffet ако не бъде „прихванат”!
Ако са останали аддове от фаза 1 – райда трябва да се заеме възможно най бързо със свалянето им – по възможност преди Ал’ар да е кастнал Dive Bomb. Освен това – фаза 2 е предимно фаза в която трябва да оцелеете. Мелетата трябва да правят дпс предимно на боса – а рейднжа на адовете.
Докато е на земята той от време на време ще спаунва флейм пачове на рандъм хора в райда – те са „горещи” зони – и играча трябва моментално да се премести от тях – и да не стъпва в тях отново! Боса ще се „засилва” към случайни хора от райда, правейки им около 5к огнена щета и ще ги стънва за момент. Обикновенно се връща към предишния си таргет, но се случва да остане при този при който е кацнал – и ще прави flame buffet докато не бъде прихванат. Боса ще прави Melt Armour на мейн танка като дебъф всеки 60 секунди, което значи че смяната на танковете в това време е от съществено значение ако това се случи.
На края но не на последно място – боса ще прави Dive Bomb на случаен член на райда. Метеора прави около 5к огнена щета на човека който е улучен и би трябвало да бъде възможно да се избегне ако избягаш надалеч от зоната на бомбата. Използването на консумативи и умения в този момент е препоръчително (поушънки – айс бариера – мана шилд – барскин и т.н.). Хората също трябва да са предупредени че Ал’ар се спаунва с огнен knockback и в този момент се появяват и двата ембъра.
Адовете НЕ ТРЯБВА да бъдат убивани по време на метеора защото Ал’ар няма да вземе никаква щета от 3%-ния бонус!
Забележка: Всички трябва да седят извън рампите и в стаята изцяло – ако Ал’ар таргетне някой който се намира на рампите и иска да му направи Dive Bomb. Има възможност да се получи Evade Bug – и боса да напълни кръвта си на 100%.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=4O4Gt0Ahe2E
Georgerr
Georgerr


Върнете се в началото Go down

Тактики : Tempest Keep Empty High Astromancer Solarian

Писане  Georgerr Нед 29 Мар 2009, 10:48

High Astromancer Solarian

СВОЙСТВА:
Wrath of the Astromancer: Умение което прилича на бомба която се прикрепя към случаен член от райда.
Arcane Missiles: 3 пъти по 3000 аркейн демидж на рандъм таргет. Не може да се интеръптва.
Blinding Light: 2500 аркейн демидж АОЕ на целия райд. 20 секундов кулдаун.
Всеки 50 секунди Солариан изчезва и съмонва не-елитни адове и се връща след 15 секунди с 2 елитни ада пристове.
Райд композиция и гиър:
Тъй като почти целия демидж на райда ще бъде аркейн, някакво анти аркейн облекло би могло да помогне в райда. Добра идея е всеки да си донесе Violet Badge (тринкета от Каразан). Никой обаче не бива да се престарава с слагането на аркейн резистънс гиър. Меле демиджа е много ефективен в тази битка, защото когато Солариан спамва магии – тя не може да доджва. По време на фазата с ад-овете, танковете трябва да контролират по 15 моба, т.е. трябва да ползват солидно АОЕ танкване. Добър паладин танк е незаменим тук.
Фаза 1
По време на тази фаза всички рейднж класове (хилъри и дпс-и) трябва да седят близо един до друг на една точка. В момента в който някой бъде маркнат като бомба – е най лесно той да се изнесе настрани (подобно на бомбата в молтън кор) – и АОЕ хилването прави нещата доста по лесни за хилърите.
свойство: Wrath Of The Astromancer (бомбата)
Тази част е най-голямата причина райдовете да wipe-ват тук. На неравни интервали, Солариан каства дебъф на рандъм райд играч. Той действа незабавно и прави продължително АОЕ на останалите за 6 секунди, след което експлоадира. АОЕ щетата е точна единица, която се разпределя на всички цели в рейнджа на магията (т.е. ако има много райд играчи в близост те ще поемат малко количество щета). При експлозията нанася 5400-6600 аркейн щета на всички в радиус от 10 ярда и хвърля всички засегнати във въздуха така че им прави 90% щета при падането. В момента в който засегнатите паднат – този който е с дебъф – е защитен от щетата на падането – докато останалите „глупци” които са били така забутани да седят близо до човека бомба – биват обикновенно убити от падането.
Райд играчите които са получили дебъфа трябва незабавно да се изнесат далеч от останалите райд мембъри. ТОВА е най-важния момент в битката! Използването на модове които показват че ВИЕ сте бомбата – са почти задължителни в тази битка!
свойство: Arcane Missiles
През повечето време, Солариан спами аркейн мисълс. Тъй като те правят значителна щета, е важно хилърите да са пъргави в лекуването на всички райд играчи които получат щета от нея. 2-3 ма от райд хилърите трябва да се занимават предимно с лекуването на хората които поемат аркейн мисълс по време на битката.
Тези хилъри могат да си направят макро което лекува текущия таргет на Солариан. Рисковано е да се ползват бавни хилове в тази битка. Шаманите трябва да държат и 4-те си тотема през цялото време вдигнати – тъй като аркейн мисълите Е ВЪЗМОЖНО да ги таргетват и тях – считайки ги за член от райда! Удачно е да се ползва шаманските хероизм и блъдлъст по рано в битката.
Фаза 2
Всеки 50 секунди, Солариан изчезва и 12-15 не елитни моба се раждат от 3-те портала. След 15 секунди Солариан се появява отново като води със себе си 2 елитни моба (прийстове) – и обръща играта във фаза 1 отново.
През 15-те секунди от фаза 2, целия райд трябва да се концентрира в централната част на стаята и да започне АОЕ за да свали мобовете. Хората от райда трябва да са много бързи тук, защото Солариан започва нейната обичайна фаза 1 след като се появи отново. Това води до необходимоста от доста скоростни аое пулове на мобовете – което слага аое демидж дилърите в голям риск защото няма достатъчно време танковете да наберат достатъчно агро за да държат мобовете докато аое-рите ги чистят.
След 15 секунди – Солариан и двата прийста се „раждат” отново от лъч светлина.

Прийстовете ще се опитват да хилват себе си и боса – затова трябва да бъдат стънвани и прекъсвани през цялото време – и нюкнати подобаващо бързо.
Фаза 3
Когато Солариан достигне 20%, битката се превръща в проста танк и спанк – стил битка. Дори и ако има паднали райд играчи в тази част на битката – тя е почти сигурно спечелена. Солариан се превръща в огромен защитен войдмейкър и спира всички предишни свой действия и атаки. В тази си форма тя има доста завишен армор и удря с аркейн болт и фиърва хората в меле рейндж. Фиъра може да бъде избегнат с обичайните противодействия – Fear Ward, Stance Dance, Tremor Totem … и т.н.)
Забележка
Този бос може да бъде резетнат като се извлачи боса извън стаята му.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=R4NkbVdcUJk
Georgerr
Georgerr


Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите