UNITED HORDE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Тактики : Gruul's Lair

Go down

Тактики : Gruul's Lair Empty Тактики : Gruul's Lair

Писане  Georgerr Нед 29 Мар 2009, 10:43

Gruul's Lair: High King Maulgar
Общо:
В енкаунтъра на първия бос в Грул Лейр, ще се сблъскате с боса Маулгар и 4 ад-а които го пазят.Четрите ад-а са от различни класове, а именно – Priest, Mage, Shaman, Warlock. Преди да се пристъпи към убиването на Маулгар, трябва да се убият четрите му помошника.
Това трябва да се направи в определен ред и на определено място. Реда на сваляне на помошниците е:
Priest
Warlock
Shaman
Mage
Всеки един от помошниците има умения и магии които се отличават с неговия клас.
Прийста прави шилд и каства хилинг, лок-а каства фиър и си съмонва пет, шамана прави лайтнинг магии, а мага прави огнени топки и огнено аое. Старт Едно от най важните неща които трябва да се знаят в тази битка, е че позиционирането е от изключително важно значение тук. Тъй като всички помошници имат уникални умения – и е възможно смесвайки ги – да убият райда бързо – е важно всеки един отделен помошник да бъде позициониран в точно определена зона.
Помошниците трябва да бъдат свалени в точно определен ред (посочен по горе).

Това е схема на позиционирането на всички помошници и Маулгар:
Тактики : Gruul's Lair Maulgar1a

Priest: райда започва със свалянето на прийста – като това което трябва да се знае за него е че прави следните маги (щит, хийл през време и моментен хил). По време на дпса, всички класове които могат да прекъсват магиите би трябвало да ползват уменията си за да прекъсват лекуването което моба прави по време на битката. Полезните класове тук са: войни, крадци, магове.
Трябва да се знае че докато прийста има щит – не може да се прекъсне кастинга му – освен ако маг с импрувнат контърспел не го прекъсне.
Ако нямате такъв в наличност – е препоръчително целия дпс да се прехвърли на прийста в момента в който той си направи щит – сваляйки го възможно най бързо.
Warlock: той трябва да бъде танкван от 2 танка – защото използва дет-койл – магия която прави фиър. По време на битката лок-а ще съмонва фел сталкърс. Те трябва да бъдат енслейвнати или банишнати възможно най бързо след като са вече живи. Препоръчва се да се енслейвне този пет – защото той може да се използва да бие лок-а – да го таунт-ва и да маха дот-а който лок-а каства от време на време. В момента в който прийста падне – райда трябва да свали лок-а.
Shaman – шамана трябва да бъде танкван от 2 танка – защото прави хекс (полиморфва) някой и почва да бие втория по агро докато хекса изчезне.
Това което трябва да знаят двата танка е че трябва да седят с гръб към стената през цялото време – защото шамана прави умение което има knockback и ако някой не е с гръб към стената може да изхвърчи в центъра на залата – където да умре от някое от уменията на другите “пазачи” или дори самия бос.
Шамана трябва да бъде убит след лок-а.
Mage – още със старта на пул-а – мага трябва да бъде танкван от МАГ. Странно но истина – единия от “пазачите” бива танкван от маг. Нещата протичат при него по следния начин: маг дърпа маг-а в началния пул, “краде” огнения щит на “пазача” след което през цялата битка бие маг-а и краде щита му. Този щит ще предпази танкващия маг от огнените щети които прави “пазача” до момента в който райда не стигне момента да го убие. Убийството на “маг – пазача” трябва да стане рейндж само – защото той прави огнено аое – което нанася огромна щета на всички около него.
Самия бос Маулгар – през цялото време – най силния танк трябва да се занимава с Маулгар. През цялото време – НИКОЙ от райда не трябва да седи в близост до него защото той прави около 9к щета с cleave и около 7к щета с whirlwind (аое атака на война).
Затова е много опасно – всеки един от райда да се доближава до него през цялото време.
Всичко описано по горе е фаза 1 от битката с Маулгар.


Във фаза 2 – когато кръвта на Маулгар падне под 50%, той се “ядосва” – хвърля чука си (което намалява меле щетата която прави), обаче започва да ползва 2 нови умения.
Едното е да прави вик – който изкарва танка извън строя от страх (може да бъде използван fear ward), като в този момент – Маулгар се засилва към рандъм член от райда, след което се връща към танка.
Полезно е оф-танковете да седят в близост до боса – но НЕ ДО НЕГО – и в момента в който той фиърне танка – да го хванат и изчакат докато танка не дойде в съзнание отново.От изключителна важност е в този момент целия райд да внимава с агрото си – защото танка под влиянието на страха няма да има възможност да набира тред.
Правете дпс – който не прави много агро – стабилно до края на битката без да се качвате много в агро листата.
До края е просто въпрос на време – в тази фаза няма неочаквани моменти – просто въпрос на време докато боса падне.
Georgerr
Georgerr


Върнете се в началото Go down

Тактики : Gruul's Lair Empty Gruul the Dragonkiller

Писане  Georgerr Нед 29 Мар 2009, 10:45

Gruul the Dragonkiller
Свойства:

HP: Кръв 3,400,000.
Melee: Първоначално взима около 3,200 на plate.
Growth: Всеки 30 секунди расте с 15% и почва да бие с 10% по силно.
Reverberation: Периодично silence целия райд за 4 секунди.
Hurful Strike: Всеки 20 секунди (или около 20) Грул ще селектира втория по агро в меле рейнджа и ще му нанесе удар около 12,500 до 13,500. Този удар се влиае от растежа на Грул – т.е. ще се покачва с по 10% на всеки един растеж на Грул.
Cave In: Всеки път когато Грул расте – тавана на пещерата ще се пропуква и камъни ще се изсипват като аое в рандъм позиция в пещерата. Сриването на камъни ще взима около 2,700 за 3 секунди в продължение на 15 секунди в диаметър 8 ярда. Сриването ще се случва много по често към края на битката.
Ground Slam/Shatter: Грул ще удря земята с юмруците си, пращайки играчите във въздуха, летейки в рандъм посока. След като играча се приземи, ще му бъде сложен дебъф „Gron’s Lord Gasp”, който намалява движението на играча с 20% в секунда. На петата секунда играча ще бъде обездвижен на 100% (вкаменен). В момента в който всички са „вкаменени” Грул каства магията „Shatter” която действа на всички играчи които са позиционирани един до друг и им нанася поразителна щета ако са колкото се може по близо.
Пример: ако два играча седят един върху друг – те ще си нанесат щета един на друг в размер на 9,000 кръв.
Но ако двама играча седят на 15 ярда един от друг, то те ще си нанесат щета в размер едва 70 кръв.
Имайте в предвид че можете да понесете и да нанесете щета възоснова на магията Shatter на няколко играча едновременно стига да сте в близост до тях (т.е. 10 играча на едно място – биха се самоубили моментално).

Подготовка:

2 танка
3-4 меле дпс-а
8 хилъра
11-12 рейндж дпс-а

Позиции:

Грул се танква в центъра на пещерата – докато всички хилъри и рейндж дпс-и са разпръснати на възможно най голям рейндж от Грул.

Задачи:

Mейн Tанк (1 танк) – 4 хилъра
Оф Танк (1 танк) – 2 хилъра
Райда – 2 хилъра

Тактика:

При „дърпането” целия райд трябва да се намира в пещерата на Грул, поради факта че портата която дели пещерата на Грул от останалата част на инстанцията се затваря. Всеки който остане отзад портата няма да участва в енкаунтъра.
Двата танка се насочват право към Грул – останалата част от райда се разпръсва възможно най бързо по позициите си.
Хилърите на майн танк-а не бива да се притесняват в началото тъй като Грул прави сравнително малко щета на МТ-ка в началото, но това се променя във времето когато Грул почва да расте и увеличава щетата която нанася на танка с 10% всеки път.
Хилърите които лекуват офтанка трябва да са наштрек през цялото време и да държат офтанка на пълна кръв защото Грул прави удар на втория в меле агро листата за около 13 хиляди кръв.
При всички положения – и двете хилър групи (за МТ и ОТ) трябва да държат мишените си на пълна кръв по всяко време – било то заради опасноста от огромен удар от страна на Грул по ОТ, ами и проблема с „вкаменяването” по време на шатър.
Използването на ХОТ-ове по всяко време на битката е препоръчително!

Рейндж дпс-а не бива да се притеснява откъм агро към Грул – защото той има приоритети в агро листата си – а именно – първо меле – след това рейндж.
Т.е. – спокойно рейндж дпс-а може да прави двойно и тройно повече агро към боса – без да се страхува че Грул ще тръгне към него.
(На Голдолин мечтата – хехехе)

Меле ДПС-а трябва да е ВИНАГИ под МТ и ОТ на агро!
Това значи всички реоуг-с да ползват ваниш по всяко време в което им е възможно.
Дори и за миг да прескочите ОТ в агро листата това може да ви коства живота (13к удар ще ви умори на място).
Ако някой друг от меле дпс-а достигне стойности на агрото близки до ОТ – по добре е да спре да бие и да изчака ОТ да набере преднина в агро листата.

Най големия препъни камък в тази битка е граунд слам-а и шатера.
Това което трябва да се знае за този момент е, че боса ще удари с ръце в земята – тя ще се разтресе, всички ще литнат във въздуха и ще паднат на рандом място. След което ВЕДНАГА трябва да се разпръснат в различни посоки НО ДА БЪДАТ ДАЛЕЧ ЕДИН ОТ ДРУГ на поне 15 ярда (използването на помошни адони които показват колко далеч си от другите играчи е препоръчително).
Следва 4 секундна „замръзналост” – след което битката се възобновява.
Имайте в предвид че има „safe spot’s” – места в които можете да позиционирате героя си преди боса да удари в земята. Местата са близо до стената или до разни издатъци в земята – трябва да „залепите” героя си до тях – и когато боса удари в земята – героя ви ще седи мирно – без да „литне” нанякъде. По този начин може да се избегнат събирането на много хора – „паднали – на едно място.

Втория момент е „cave in” – земетръсната зона – върху която ще започнат да се изсипват камъни.
Всички които са попаднали в тази зона се препоръчва да се преместят ВЕДНАГА на друго място за да не мрат като пилци.

Грул „пада” обикновенно до 15-тия „растеж” – което значи че в този момент той ще нанася 150% повече щета на МТ.
Ако райда не се справи до тогава – танка ще започне да понася значително повече щета – и вероятноста да умре се увеличава драстично.
Georgerr
Georgerr


Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите